ادبیات نظری تحقیق عملکرد سازمانی و عملکرد بازار|40280144
این مطلب در مورد فایل دانلودی با موضوع ادبیات نظری تحقیق عملکرد سازمانی و عملکرد بازار می باشد.
تعداد صفحه : 24
قالب :Word قابل ویرایش.
بخشی از متن :
مقدمه
هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیتهای خود به ویژه در محیط های پیچیده و پویا، نیاز مبرم به سیستم ارزیابی عملكرد دارد. فقدان سیستم ارزیابی عملكرد در یك سازمان به معنای عدم برقراری ارتباط بامحیط درون و برون سازمان تلقی می شود كه پیامد آن كهولت و در نهایت مرگ سازمان است. بانكها نیز همانند سایر سازمانها در ایران برای ارایه خدمات متنوعتر، سریعتر و مدرنتر و امكان رقابت وادامه حیات در موج گسترده اطلاع رسانی وتوسعه خدمات ویژه بانكی، نیازمند ارزیابی عملكرد مستمر شعب خود هستند (صالحی و همکاران، 1390: 128).
امروزه شرکتها برای بهبود عملکرد و مقابله با رقبا، باید دارای مزایای رقابتی باشند تا بتوانند در شرایط پیچیده و متحول عملکردی برتر داشته و خود را در بازارها حفظ نمایند (سینایی و همکاران، 1390 : 69). سازمانهای امروزی، واحدهای ایستا نیستند. علاوه بر این، اولویتها نیز در حال تغییر است و سارمانها بایستی خود را با دو متغیر موثر بر آنها، یعنی تغییرات فناوری و رقابت جهانی هماهنگ سازند و لذا باید از وضعیت پیش آگاهی داشته باشند تا بتوانند در مقابل تغییرات سریع و بی وقفه از خود واکنش مناسب نشان دهند. لازمه ی این کار نیز آگاهی از شرایط موجود و پیش بینی وضعیت آینده است. برای دستیابی به این هدف، لاجرم سازمانها باید برای خود راهبرد از پیش تعیین شده ای داشته باشند که دورنمای اهداف سازمانی در آن مشخص باشد. در واقع سازمانها نیاز به سیستمهای مدرن و جامع سنجش عملکردی دارند که با در نظر گرفتن راهبرد مناسب سازمان، با دیدی جامع نگر آن را مورد ارزیابی قرار دهند (رستم پور و همکاران، 1389: 99).
مسیر توسعه و تكامل سازمان ها با تكامل خواسته ها، نیازها، علایق و آمال بشر همراه است. اگرچه سازمان ها در طول زمان ایفا كننده ی نقش ها و ماموریت های مختلفی بوده اند اما در دوره ی معاصر كاركرد آنها بسیار گسترده شده و انتظاراتی كه از ایشان می رود به طور مداوم در حال ازدیاد است. توفیق در پاسخگویی به این انتظارات نیازمند ایجاد ارتباطی تنگاتنگ، مستمر و موثر بین فرآیندهای سازمانی و انتظارات ذكر شده می باشد. همچنین در دنیای رقابتی امروز سازمان ها در هر محیطی كه فعالیت نمایند دایماً نیازمند بهبود عملكرد بوده و باید تمام تلاش خود را در جهت دستیابی به تعالی عملكرد به كارگیرند، لذا اهمیت پرداختن به عملكرد از سوی مدیریت به عنوان یك وظیفه ی اساسی مطرح است. سازمان ها به چند دلیل از اركان ضروری زندگی انسان ها محسوب می شوند. آنها به جامعه خدمت می كنند، جریانی از دانش و آگاهی را ارائه می كنند كه می تواند زمینه ساز توسعه ی فردی و رشد و سعادت بشر گردد. با در نظر گرفتن این اهمیت و نقش و تاثیرهای گوناگونی كه سازمانها در زندگی بشر دارند، امروزه توجه فزاینده ای به ابعاد مختلف سازمان ها از جمله فرآیند، سیستم ها و به ویژه آنچه سازمان ها بدان دست می یابند (عملكرد) می شود. عملكرد را انجام دادن كاری با قصد و نیت قبلی معرفی كرده اند، عملكرد نتیجه یك عمل خاص می باشد. بهبود مستمر در عملكرد سازمان ها، نیروی عظیم هم افزایی (Synergy) ایجاد می كند كه این نیروها می توانند پشتیبان برنامه ی رشد و توسعه و ایجاد فرصت های تعالی سازمانی شوند. دولت ها و سازمان ها و موسسات تلاش سازنده ای را در این مورد اعمال می كنند. بدون بررسی و كسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدن شناسایی چالش های پیش روی سازمان و كسب بازخور و اطلاع از میزان و نحوه ی اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی كه به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملكرد میسر نخواهد شد و تمامی موارد مذكور بدون اندازه گیری و ارزیابی امكانپذیر نیست. می توان گفت یكی از موضوعات اصلی در تجزیه و تحلیل های سازمانی، عملكرد است و بهبود آن نیز مستلزم اندازه گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملكرد قابل تصور نیست (آرمسترانگ، 1385: 3).
بانك ها به عنوان متصدیان بخش پولی اقتصاد و به دلیل سرعت بازتاب سیاست های این بخش در كل جامعه نقش موثری در ایجاد و حفظ رشد پایدار اقتصادی در جامعه دارند. این بنگاه ها برای ارائه خدمات متنوع تر، سریعتر و امكان رقابت و ادامه حیات در موج گسترده اطلاع رسانی و توسعه خدمات ویژه بانكی در جهان نیازمند ارزیابی عملكرد خود و تجدید سازمان دهی آن با توجه به نتایج سنجش ها از ابعاد مختلف می باشند (ایران زاده و برقی، 1388: 48).
- تشریح مفهوم عملكرد:
در ضرورت و تشریح و تعریف مفهوم واژه ی عملكرد باید خاطرنشان نمود كه جایگاه این واژه از آنجا حائز اهمیت است كه تنها با تعریف و تشریح عملكرد است كه می توان آن را ارزیابی یا مدیریت نمود. هولتون[1] و بیتز[2] خاطرنشان كرده اند كه عملكرد یك ساختار چند بعدی است كه ارزیابی آن بسته به انواع متفاوت است. ایشان همچنین به این موضوع كه هدف ارزیابی، نتایج عملكرد است یا رفتار اشاره می نمایند. در خصوص چیستی عملكرد، نگرش های متفاوتی وجود دارد. به طوری كه می توان عملكرد را فقط سابقه ی نتایج حاصله تلقی كرد. از نظر فردی، عملكرد سابقه ی موفقیت های یك فرد است. كین[3] معتقد بود كه عملكرد چیزی است كه فرد به جا می گذارد و جدای از هدف است. برنادین[4] و همكارانش معتقدند كه عملكرد باید به عنوان نتایج كار تعریف شود.چون نتایج قوی ترین رابطه با اهداف استراتژیك سازمان، رضایت مشتری و نقش های اقتصادی دارد. فرهنگ لغات آكسفورد عملكرد را به این صورت تعریف نموده است كه انجام، اجرا، تكمیل،انجام كار سفارش یا تعهد شده ، عملكرد را مشخص می نماید. این تعریف به خروجی ها یا نتایج بر می گردد و در عین حال عنوان عملكرد در مورد انجام كار نیز نتایج حاصله از آن می باشد (دفت، 1377: 102).
بنابراین می توان عملكرد را به عنوان رفتار یا روشی كه سازمان ها، گروه ها وافراد كار را انجام می دهند تلقی كرد. كمپ بل[5] بر این باور است كه عملكرد رفتار است و باید از نتایج متمایز گردد. زیرا عوامل سیستمی می توانند نتایج را منحرف كنند. به نظر می رسد در صورتی كه عملكرد به گونه ای تعریف شود كه هم رفتار و هم نتایج را در برگیرد، دیدگاه جامع تری حاصل می گردد. در تعریف بروم راچ[6] این ویژگی را به وضوح می توان مشاهده نمود. وی معتقد است كه عملكرد هم به معنای رفتار ها و هم به معنای نتایج است. رفتار ها از فرد اجرا كننده ناشی می شوند و عملكرد را از یك مفهوم انتزاعی به عمل تبدیل می كنند. رفتار ها فقط ابزار هایی برای نتایج نیستند، بلكه به نوعی خود نتیجه به حساب می آیند. (محصول تلاش فیزیكی و ذهنی كه برای وظایف اعمال شده است) و می توان جدای از نتایج در مورد آنها قضاوت كرد. این تعریف از عملكرد منجر به این نتیجه گیری می شود كه همگام مدیریت عملكرد، گروه ها و افراد، هم ورودی ها (رفتار ها) و هم خروجی ها (نتایج) باید در نظر گرفته شوند. هارتل[7] این مدل را مدل تركیبی مدیریت عملكرد می نامد. این مدل سطوح توانایی یا شایستگی و موفقیت ها را همانند هدفگذاری و بازبینی اهداف پوشش می دهد (آرمسترانگ، 1385: 4).
درواقع، عملکرد هر سازمان تعریف خاص خود را دارد. در یک سازمان دولتی ارائه ی خدمات بهتر و توسعه ی رفاه و ثروت عمومی جامعه به عنوان هدف، مطح بوده و از جمله شاخصهای عملکرد سازمان به شمار می آیند اما در شرکتها تولیدی شاخص عملکرد، علاوه بر رضایت مشتریان سازمان و حفظ منافع جامعه، دربرگیرنده ی سود و رضایت سهامداران و کارکنان سازمان نیز می باشد (افجه و محمودزاده، 1390: 7).
-ارزیابی و سنجش عملكرد:
درواقع، اگر نتوان آنچه را كه درباره ی آن صحبت می شود اندازه گرفت و آن را در قالب اعداد بیان نمود به نظر می رسد چیزی درباره ی آن دانسته نشده است. چون در این حالت دانش كسب شده تنها یك نوع دانش ناچیز و سطحی است. ممكن است مقدمه ای بر دانش باشد اما به مرحله ی علم ورود ننموده است. ارزیابی عملكرد به مجموعه اقدامات و اطلاعاتی اطلاق می شود كه به منظور افزایش سطح استفاده بهینه از امكانات و منابع در جهت دستیابی به اهداف به شیوه ای اقتصادی توﺃم با كارآیی و اثربخشی صورت می گیرد. به طوری كه ارزیابی عملكرد در بعد سازمانی معمولاً اثربخشی فعالیت ها است . منظور از اثربخشی، میزان دستبابی به اهداف و برنامه ها با ویژگی كارآ بودن فعالیت ها و عملیات است. به طور كلی نظام ارزیابی عملكرد را می توان فرآیند سنجش و اندازه گیری و مقایسه ی میزان و نحوه ی دستیابی به وضعیت مطلوب دانست (آرمسترانگ، 1385: 5).
[1] Holton
[2] Bates
[3] Kane
[4] Bernadin
[5] Kampbell
[6] Brumrach
[7] Hartle
ادبیات نظری تحقیق استرس شغلی، فشارهای سازمانی
- ادبیات نظری تحقیق استرس شغلی فشارهای سازمانی
پاورپوینت بازار شناسی و مسائل بازار
- بازار شناسی و مسائل بازار, دانلود پاورپوینت بازار شناسی و مسائل بازار, پاورپوینت در مورد بازار شناسی و مسائل بازار, تحقیق بازار شناسی و مسائل بازار, پاورپوینت درباره بازار شناسی و مسائل بازار, پاورپوینت راجع به بازار شناسی و مسائل بازار, پاورپوینت آم,,,
مقاله مربوط به معماری گونه بازار از گذشته تا امروز(هر آنچه که دربازه بازار باید بدانید)
- معماری,بازار وکیل,بازار
پاورپوینت بازار و تعادل در بازار در علم اقتصاد
- بازار و تعادل در بازار در علم اقتصاد,تعادل در بازار در علم اقتصاد,تعادل در بازار در اقتصاد,تقاضا و عرضه در علم اقتصاد,سیستم های اقتصادی در علم اقتصاد,تعاریف علم اقتصاد و کاربرد آن,تعاریف علم اقتصاد,تعادل در بازار,پاورپوینت تعادل در بازار,تحق,,,
پاورپوینت رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام
- پاورپوینت عامل اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار,دانلود پاورپوینت عامل اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار,پاورپوینت بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود پاورپوینت بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
- دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف،pptx، powerpoint,مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها,سیر تکاملی تقسیم بازار,بازاریابی انبوه یا یکنواخت,بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا,بازاریابی متمرکز یا هدفدار,معیارها و ضوابط تقسیم بازار,تقسیم جغرافیایی,تقسیم جمعیتی,متغيرهاي اصلي تقسيم بازار و اجزاء تشكيل دهنده آن,
پاورپوینت ابنیه تجاری بازار و بررسی چند بازار قدیم ایران
- پاورپوینت بازار بزرگ تهران,پاورپوینت بازار تهران,پاورپوینت ابنیه تجاری,
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,تقسیم بازار هدف,تعیین بازار هدف,فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی,کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران,کتاب مدیریت بازاریابی روستا,کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا,خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی,نکات کتاب مدیریت
پاورپوینت بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه يابي محصول
- پاورپوینت بخش بندي بازار, انتخاب بازار هدف و جایگاه يابي محصول,پاورپوینت بخش بندي بازار,پاورپوینت انتخاب بازار هدف ,پاورپوینت جایگاه يابي محصول,تعریف بخش بندي بازار,تعریف انتخاب بازار هدف,تعریف جایگاه يابي,مراحل بخش بندي بازار,ابعاد بخش بندي
پاورپوینت معرفی بازار سهام و روش های تحلیل بازار
- پاورپوینت بازار سهام,دانلود پاورپوینت بازار سهام,پاورپوینت درباره بازار سهام,پاورپوینت تحلیل بازار,دانلود پاورپوینت تحلیل بازار,پاورپوینت درباره تحلیل بازار
پاورپوینت بازار و تعادل در بازار در علم اقتصاد،pptx،در 47 اسلاید
- بازار و تعادل در بازار در علم اقتصاد,تقاضا و عرضه در علم اقتصاد,سیستم های اقتصادی درعلم اقتصاد,تعاریف علم اقتصاد و کاربرد آن,تعاریف علم اقتصا
پاورپوینت بازار کارا و تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری
- پاورپوینت تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری کوتاری,پاورپوینت کتاب تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری,پاورپوینت بازار کارا و تحقیقات بازار سرمایه در حسابداری,پاورپوینت بازار تحقیقات سرمایه در حسابداری
اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار و اهمیت فن بازار در آنها
- ویژگیهای فن بازار,تعریف فن بازار,پایان نامه فن بازار,بررسی فن بازار در ایران,همیت فن بازار در اسناد بالادستی,اسناد بالادستی مرتبط با فن بازار,وضعیت موجود فن بازار در ایران,محدودیت های فعالیت های فن بازارها در ایران,نحوه شکل گیری فن بازار,وضعیت فن بازار دفاعی در کشور,ویژگیهای فن بازار دفاعی
پاورپوینت فصل اول کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری (مفاهيم مديريت بازار)
- کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,دانلود کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,فصل اول کتاب بازاريابي و,,,
پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی
- پاورپوینت بازار پول,پاورپوینت اوراق قرضه,پاورپوینت بازار پول و اوراق قرضه,دانلود پاورپوینت بازار پول و اوراق قرضه,پاورپوینت بازار پول و اوراق قرضه
پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف الوداری (انواع بازار و محيط بازاريابی)
- کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,دانلود کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,فصل دوم کتاب بازاريابي و
پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری (اندازه گيري کمي بازار و پيش بينی فروش)
- کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری,کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,دانلود کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری,فصل پنجم کتاب بازاريابي
پاورپوینت،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،50 اسلاید،pptx
- مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی,مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شن
نقش بازار سرمایه در برابر با بازار پول
- بازار پول,بازار سرمایه,معماری سیستم مالی,همكنشی بازارهای پول و سرمایه,دانلود مقالات رشته اقتصاد,دانلود مقالات اقتصاد,نقش بازار سرمایه در برابر با بازار پول
پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي
- پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي ,پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری با موضوع انواع بازار و محيط بازاريابي ,پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن ,پاورپوینت انواع بازار و محيط بازاريابي ,تعريف بازار ,,
پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش
- پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش ,پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار الوداری با موضوع اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش,پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری ,پاورپوینت اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش,عوامل موثر بر پيش بيني تقاضا ,معايب برآورد بيشتر از ميزان واقعي تقاضا ,
پاورپوینت،تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی ،85 اسلاید،pptx
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی,مدی
پاورپوینت بازار مبتنی بر چانه زنی (بازار خارج از بورس و فرابورس)
- بازار مبتنی بر چانه زنی,بازار خارج از بورس,بازار خارج از فرابورس,نحوه معاملات در بازار ثانویه,ضرورت تشکیل بازارهای خارج از بورس,ویژگی های خاص بازارهای خارج از بورس, اوراق بهادار قابل معامله در بازار خارج از بورس,تحقیق بازار مبتنی بر چانه زنی
بازار سرمایه (بازار خرید و فروش سهام)
- بازار سرمایه,بازار خرید و فروش سهام,روان شناسی بازار سرمایه,استراتژی چرخشی پرتفوی سبد سهام,روان شناسی سرمایه گذاران در بازار سرمایه,اخلال در بازار سرمایه,آموزش اصطلاحات بازار سرمایه,نسبت قیمت به درآمد,P,E,نسبت نقدی,Cash Ratio,نمودار تغییرات قیمت,Pric,,,
دانلود پاورپوینت بازار مبتنی برچانه زنی (بازار خارج از بورس و فرابورس)
- دانلود پاورپوینت بازار مبتنی برچانه زنی ( بازار خارج از بورس و فرابورس ),نحوه معاملات دربازارثانویه ,ضرورت تشکیل بازارهای خارج از بورس,ویژگیهای خاص بازارهای خارج از بورس,اوراق بهادار قابل معامله در بازار خارج از بورس,اغلب اوراق بهاداری که در بازار خارج از بورس معامله میشوند,نهادهای فعال در بازار خارج از بورس,مکانیسم انجام معاملات
پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار
- دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار,پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار ,پاورپوینت فصل اول کتاب بازاریابی و مدیریت بازار الوداری با موضوع مفاهیم مدیریت بازار,پاورپوینت موضوع مفاهیم مدیریت بازار,تعریف بازاریابی و مدیر
پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی
- پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی ,پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار الوداری با موضوع انواع بازار و محیط بازاریابی ,پاورپوینت فصل دوم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن ,پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی ,تعریف بازار ,انواع بازارها از دیدگاههای مختلف
پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار حسن الوداری با موضوع اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
- پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری با موضوع اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش,پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار الوداری با موضوع اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش,پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی و مدیریت بازار تالیف حسن الوداری,پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی
- کارآیی بازار پول در ایران و بازار متشکل و غیرمتشکل پولی,کارآیی بازار پول در ایران,بازار متشکل و غیرمتشکل پولی
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
- کتاب مدیریت بازاریی احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی,دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف ( فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران),مزایای تقسیم بازار,تقسیم بندی بازار چیست؟,معیارهای تقسیم بازار,روش ها و متغیرهای تقسیم بازار,تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جغرافیایی ,تقسیم بازار بر اساس متغیر های جمعیت شناختی
پاورپوینت بخش بندی بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه یابی محصول
- پاورپوینت بخش بندی بازار انتخاب بازار هدف و جایگاه یابی محصول,پاورپوینت بخش بندی بازار,پاورپوینت انتخاب بازار هدف ,پاورپوینت جایگاه یابی محصول,تعریف بخش بندی بازار,تعریف انتخاب بازار هدف,تعریف جایگاه یابی,مراحل بخش بندی بازار,ابعاد بخش بندی بازارهای مصرفی,بخش بندی بر اساس رفتار,معیارهای بخش بندی بازارهای صنعتی
پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه عمده مشتریان به تأمین مالی در بازار پول
- عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه عمده مشتریان به تأمین مالی در بازار پول,پاورپوینت عدم تنوع در ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و توجه عمده مشتریان به تأمین مالی در بازار پول,ابزارهای تأمین مالی,بازار سرمایه و توجه عمده مشتریان به تأمین مالی در بازار پول, بازار سرمایه,دانلود پاورپوینت,دانلود مقاله
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی 85 اسلاید pptx
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی و مدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد
پاورپوینت بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی
- دانلود پاورپوینت بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی,تحقیق بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی,مقاله بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی,پاورپوینت بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی,بررسی بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی,بازار پول ,بازار اوراق قرضه اروپایی,اوراق
فایل اکسل داده های شاخص بازار اول شرکتهای موجود در بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95
- دانلود فایل اکسل داده های شاخص بازار اول شرکتهای موجود در بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران,دانلود داده های شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود داده های آماده شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فایل اکسل داده های شاخص بازار دوم شرکتهای موجود در بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران از سال 87 الی تیرماه 95
- دانلود فایل اکسل داده های شاخص بازار دوم شرکتهای موجود در بازار نقد بورس اوراق بهادار تهران,دانلود داده های شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود داده های آماده شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دانلود پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید
- دانلود بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید,تحقیق بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید,مقاله بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید,بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی 10 اسلاید
دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد و عوامل موثر بر عملکرد سازمانی با فرمت ورد
- دانلود تحقیق عملکرد,تحقیق ارزیابی عملکرد doc,تحقیق کامل ارزیابی عملکرد,تحقیق درباره ارزیابی عملکرد,تحقیق عملکرد با فرمت ورد,تحقیق درمورد عملکرد چیست,تحقیق دانش آموزی درباره عملکرد,تحقیق دانشجویی درباره عملکرد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی 53 صفحه
- مبانی نظری خلاقیت سازمانی,مبانی نظری بهره وری سازمانی,پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی,پیشینه تحقیق بهره وری سازمانی,فصل دوم پایان نامه خلاقیت سازمانی,فصل دوم پایان نامه بهره وری سازمانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق بهره وری سازمانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثر كیفیت زندگی كاری و رفتار شهروندی سازمانی بر اثربخشی سازمانی
- اثر كیفیت زندگی كاری و رفتار شهروندی سازمانی بر اثربخشی سازمانی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی,پیشینه تحقیق هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی,مبانی نظری هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,هوش سازمانی و اثر بخشی سازمانی
ادبیات و پیشینه تحقیق بازار سرمایه
- پیشینه تحقیق بازار سرمایه,بازار سرمایه
دانلود چارچوب و مبانی نظری بازار و سیر عملکرد آن با فرمت word
- مبانی نظری بازار,ادبیات نظری بازار,چارچوب نظری بازار,فصل دوم پایان نامه بازار,خرید مبانی نظری بازار
مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار
- مبانی نظری و پیشینه سرمایه اجتماعی و عملکرد بازار
ادبیات نظری و پیشینه تجربی تعارض سازمانی
- فصل دوم پایان نامه تعارض سازمانی,مبانی نظری تعارض سازمانی,پیشینه تحقیق تعارض سازمانی,پیشینه داخلی تعارض سازمانی,پیشینه خارجی تعارض سازمانی,پیشینه پژوهش تعارض سازمانی,پیشینه نظری تعارض سازمانی,ادبیات نظری تعارض سازمانی,چارچوب نظری تعارض سازمانی
ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار شهروندی سازمانی
- تاریخچه رفتار شهروندی سازمانی,پیشینه رفتار شهروندی سازمانی,پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی,مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی,پیشینه نظری رفتار شهروندی سازمانی,پیشینه پژوهش رفتار شهروندی سازمانی,فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی,رفتار شهروندی سازمانی (مبانی نظری، همبسته ها و ابزارهای سنجش)
ادبیات نظری و پیشینه تجربی خلاقیت سازمانی
- فصل دوم پایان نامه خلاقیت سازمانی,مبانی نظری خلاقیت سازمانی,پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی,پیشینه داخلی خلاقیت سازمانی,پیشینه خارجی خلاقیت سازمانی,پیشینه پژوهش خلاقیت سازمانی,پیشینه نظری خلاقیت سازمانی,ادبیات نظری خلاقیت سازمانی,چارچوب نظری خلاقیت سازمانی
پیشینه تجربی و ادبیات نظری هویت سازمانی
- فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی,مبانی نظری هویت سازمانی,پیشینه تحقیق هویت سازمانی,پیشینه داخلی هویت سازمانی,پیشینه خارجی هویت سازمانی,پیشینه پژوهش هویت سازمانی,پیشینه نظری هویت سازمانی,ادبیات نظری هویت سازمانی,چارچوب نظری هویت سازمانی
ادبیات نظری و پیشینه تجربی ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی
- مبانی نظری عدالت سازمانی,پیشینه تحقیق عدالت سازمانی,مبانی نظری ابعاد عدالت سازمانی,پیشینه تحقیق ابعاد عدالت سازمانی,مبانی نظری نظریه های عدالت سازمانی,پیشینه تحقیق نظریه های عدالت سازمانی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق عدالت سازمانی,فصل دوم پایان نامه ابعاد و نظریه های عدالت سازمانی
ادبیات و مبانی نظری سکوت سازمانی
- سکوت سازمانی، سکوت مطیع، سکوت نوع دوستانه، سکوت تدافعی، آوای کارکنان، آوای نوع دوستانه
ادبیات نظری و پیشینه تجربی بلوغ سازمانی
- فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی,مبانی نظری بلوغ سازمانی,پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی,پیشینه داخلی بلوغ سازمانی,پیشینه خارجی بلوغ سازمانی,پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی,پیشینه نظری بلوغ سازمانی,ادبیات نظری بلوغ سازمانی,چارچوب نظری بلوغ سازمانی